tirsdag 9. februar 2010

Fotoskole

Jeg er 99% sikker på at jeg vil gå videre på fotoskole når jeg er ferdig på videregående. Men jeg er ikke helt sikker på hvor. Skal noen av dere gå på fotoskole? Hvor og hvorfor? Har dere noen gode tips til meg? Jeg har luktet en del på forskjellige fotoskoler, men blir allikevel ikke helt sikker på hva jeg skal velge. Helst vil jeg gå i utlandet, England - London. Er forelsket i London, men det er selvfølgelig en god del jobbing som må til for å komme seg inn. Jeg må tjene penger, og jeg må bli enda bedre innen foto. Såå.. vet ikke - hva synes dere?

1 kommentar:

  1. Jeg skal til utlandet i allefall, that's foh sho. Sikter inn på UK, men vet ikke hvor. Edinburgh frister veldig, og London også selvfølgelig. Dublin hadde vært rått det også. Haha, er vanskelig å velge.

    SvarSlett